REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Definicje
  1. Regulamin – niniejszy regulamin, regulujący zasady korzystania z serwisu
  2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.magdalena-betyn.pl, za pośrednictwem którego Użytkownicy mogą dokonywać zakupu towarów dostępnych w sklepie.
  3. Sprzedawca – Your Design at Magdalena Betyn, email : betyn.magdalena@gmail.com

tel. +48 537-609-142. Magdalena Betyn prowadzi działalność nierejestrowaną.

  1. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z płatnych i bezpłatnych usług Serwisu prowadzonego pod adresem www.magdalena-betyn.pl
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu produktów dostępnych w sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu prowadzonej działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  3. Przedsiębiorca – firma, instytucja lub osoba fizyczna dokonująca zakupu na cele zarobkowe, zawodowe czy związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  4. Serwis – strona internetowa na której zlokalizowany jest Sklep prowadzony pod adresem www.magdalena-betyn.pl
  5. Towar – rzecz ruchoma, produkt/usługa
  6. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne do pobrania lub treści wirtualne do odtworzenia na stronie serwisu do których Użytkownik otrzyma dostęp po otrzymaniu płatności przez sklep. Treści cyfrowe nie są zapisane na nośniku materialnym.
  7. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Konsumentowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej usługi; inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej; produkt lub usługa oferowane do sprzedaży w sklepie.
  8. Produkt – wszystkie usługi, treści i towary dostępne do sprzedaży w sklepie.
  9. Treść/Treści – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1062 ze zm.) oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są̨ rozpowszechniane w ramach serwisu. 
  10. Sprzedaż prowadzona jest jako działalność nierejestrowana.
  1. Postanowienia ogólne
  1. Każdy Użytkownik może się kontaktować ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomość na adres betyn.magdalena@gmail.pl a także telefonicznie pod numerem +48 537-609-142
  2. Sprzedawca udostępnia Regulamin przed rozpoczęciem świadczenia usług serwisu nieprzerwanie na stronie Sklepu. 
  3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy sprzedaży. 
  4. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili jego akceptacji. 
  5. Usługi świadczone są w języku polskim. Językiem komunikowania się z Użytkownikiem jest język polski. Umowa zostaje zawarta wyłącznie w języku polskim. 
  6. Informacje dostępne w Serwisie Sprzedawcy nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy.
  7. Niniejszy regulamin wskazuje zasady i warunki korzystania z usług serwisu na rzecz Użytkowników które stanowią w szczególności:
  1. sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet – usługa płatna
  2. formularz kontaktowy/czat – usługa bezpłatna
  3. obsługi bramki płatniczej Operatora Płatności w celu wykonania Płatności w ramach Umowy sprzedaży – usługa bezpłatna
  1. Asortyment produktów oferowanych za pośrednictwem strony obejmuje sprzedaż usług w formie konsultacji
  2. Informacje oraz opis oferowanych produktów Sklep zamieszcza w zakładce każdego z produktów. 
  3. Dostęp do usług serwisu może być ograniczony lub niemożliwy w przypadku przeprowadzania prac konserwacyjnych systemów informatycznych lub wystąpienia awarii niezależnych od Sprzedawcy. Jednocześnie dopełnimy wszelkich starań, aby utrudnienia tego typu występowały możliwie jak najrzadziej i możliwie jak najkrócej.
  4. Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu, Sklepu, Konta Użytkownika należy zgłaszać na adres mailowy Sklepu lub telefonicznie pod numerem telefonu przypisany do Sklepu. 
  5. Publikowane przez Użytkowników w Serwisie treści typu komentarze, oceny, recenzje, wypowiedzi, są ich prywatnymi opiniami.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
  1. Opinie o produktach
  1. Sprzedawca może udostępnić Użytkownikowi możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub produktach — w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
  2. Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu ze Sklepu, w szczególności po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
  3. Użytkownik powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  4. Sprzedawca publikuje zarówno opinie pozytywne jak i negatywne na temat produktów.
  5. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
  1. bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;
  2. wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
  4. przez opłaconych użytkowników, w celu sztucznego podwyższenia oceny produktu.
  5. Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Użytkowników, którzy rzeczywiście nabyli produkt. Weryfikacja może odbyć się za pomocą dowolnych środków takich jak:
  1. Weryfikacja adresu e-mail użytego do zamówienia oraz dodania opinii
  2. Porównania adresu IP użytkownika dodającego opinie z adresem IP Użytkownika który dokonał zakupu
  3. Kontaktu mailowego lub telefonicznego z Użytkownikiem który dodał opinię w celu potwierdzenia zakupu poprzez podanie przez Użytkownika numeru zamówienia 
  4. Sprawdzenie czy opinia pochodzi z wygenerowanego dla Użytkownika linku jeśli zastosowano takie rozwiązanie
  5. Sprawdzenie czy opinia pochodzi od zalogowanego Użytkownika.
  1. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Użytkownika dotyczących zamieszczonych opinii, Użytkownik może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Użytkownika Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
  2. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć
  1. Warunki techniczne
  1. W celu korzystania z usług serwisu wymagany jest dostęp do Internetu oraz spełnienie przez system teleinformatyczny z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych: 
  1. Przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 93 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
  2. Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 72 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript,
  3. Przeglądarka internetowa Google Chrome w wersji 94.0 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
  4. Przeglądarka internetowa Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną̨ obsługą JavaScript, 
  5. w celu odczytania faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader, 
  6. aby zawrzeć Umowę sprzedaży Użytkownik musi posiadać aktywny adres e-mail,
  7. dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Użytkownik zobowiązany jest zaakceptować pliki cookies. 
  8. W przypadku treści cyfrowych dostarczanych w formacie pdf, docx, xlsx, mp3, mp4 konieczne będą aplikacje umożliwiające obsługę wymienionych formatów.
  9. Użytkownik powinien korzystać z odpowiedniej przeglądarki, współpracującej z jego urządzeniem. 
  1. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego treści cyfrowych. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.

2. Składanie zamówienia kończy kliknięcie w przycisk Zamów teraz.

3. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

4. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.

5. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.

  1. Warunki płatności w sklepie internetowym i koszty dostawy
  1. Ceny produktów w sklepie internetowym zostały podane w złotych polskich i zawierają należne podatki.
  2. Każdy produkt posiada swoją cenę i cena ta jest wiążąca w momencie złożenia przez Użytkownika zamówienia.
  3. Sklep ma prawo do:
  1. zmiany ceny produktów znajdujących się w Sklepie,
  2. wprowadzania nowych produktów i usuwania produktów z oferty Sklepu,
  3. przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu,
  4. wprowadzania zmian w ofertach promocyjnych Sklepu.
  5. Uprawnienia opisane w powyższym punkcie nie mają wpływu na ceny towarów zakupionych i zamówionych przed wejściem w życie ofert promocyjnych lub zmienionych cen.

5. Treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną.

6. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.

7. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

  1. VII.Terminy realizacji 
  1. Sprzedawca dostarczy treść cyfrową lub usługę cyfrową Konsumentowi po zawarciu umowy zgodnie z wyborem daty w kalendarzu online lub poprzez indywidualnie dobrany termin. 
  2. Powyższe terminy nie dotyczą sprzedaży treści cyfrowych lub usług cyfrowych w systemie przedsprzedaży lub uruchamianych okresowo. W takim przypadku o terminie dostawy Użytkownik będzie informowany w opisie produktu.
  1. VIII.Prawo odstąpienia od umowy 

1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 poniżej.

2. Akceptując Regulamin, Kupujący zgadza się na rozpoczęcie świadczenia usług cyfrowych (dostarczenie treści cyfrowych) i tym samym oświadcza, że został poinformowany, że od tego momentu, po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę (dostarczeniu treści cyfrowych) traci prawo do odstąpienia od zawartej Umowy, na co wyraża zgodę.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę (Sprzedawcę) o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  1. Reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć treść cyfrową wolną od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). Rękojmia jest wyłączona w stosunku do Kupującego innego niż Konsument.

3. Jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę, Kupujący może:

  • żądać wymiany produktu na wolny od wad;
  • żądać usunięcia wady;
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

5. Kupujący może złożyć reklamację dotyczącą towaru zakupionego na platformie sprzedażowej w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

7. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną na adres email: betyn.magdalena@gmail.com

8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.

9. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

  1. Dane osobowe i polityka cookies
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z usług Serwisu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji oraz na podstawie zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Serwisie.
  3. Przy korzystaniu z Serwisu prosimy o wyrażenie zgody na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Serwisu. Informacje na temat plików cookies wykorzystywanych w serwisie znajduje się w polityce prywatności zawartej na stronie serwisu.
  1. Zmiany w regulaminie
  2. Sprzedawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn: 
  1. zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż towarów lub świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływającą na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów, w przypadku gdy którakolwiek z tych okoliczności pociągnie za sobą konieczność zmiany Regulaminu; 
  2. zmiana sposobu świadczenia Usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi w przypadku, gdy pociągnie to za sobą̨ konieczność zmiany Regulaminu (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie); 
  3. zmiana zakresu lub sposobu świadczenia Usług elektronicznych, do których stosują̨ się̨ zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub Usług elektronicznych objętych Regulaminem. 
  1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie oraz za pomocą̨ wiadomości, przesłanej na podany przy zawieraniu umowy o świadczenie Usług elektronicznych, tj. rejestracji Konta, przez Użytkownika adres e-mail, co strony uznają̨ za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Użytkownik mógł zapoznać się z jej treścią. 
  2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie nie wcześniej niż z upływem 30 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Użytkowników, którzy zawarli umowę o oświadczenie Usług elektronicznych, mają oni prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług elektronicznych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy sprzedaży zawarte przez Użytkownika i Sprzedawcę̨ przed zmianą Regulaminu. 
  3. Zmiana regulaminu pozostaje bez znaczenia dla zawartych umów sprzedaży przed zmianą regulaminu.
  1. Postanowienia końcowe
  1. Autorskie prawa do Sklepu, a także elementów Sklepu oraz układu i kompozycji tych elementów, przysługują̨ sprzedawcy, z wyjątkiem oznaczeń partnerów Sprzedawcy. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z ww. treści, nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Użytkowników w ramach Sklepu, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności. 
  2. Użytkownik, akceptując Regulamin, oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, rozumie treść tych dokumentów i w pełni je akceptuje oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 
  3. Umowa sprzedaży oraz umowa o świadczenie usług drogą elektronicznych zawierana jest między Użytkownikiem a Sprzedawcą. 
  4. W sprawach nieuregulowanych w umowie (w tym w Regulaminie) zastosowanie znajdują̨ przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych odpowiednich przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  7. Your Design at Magdalena Betyn gwarantuje, że wszystkie usługi jakie wykonuje w zakresie szeroko pojętych konsultacji Feng Shui, są związane z poufnością wszelkich informacji, jakich dostarcza klient. Wszystkie dane (informacje, zdjęcia, plany) przekazane przez klienta, stanowią tajemnicę służbową i są używane wyłącznie w celu realizacji zamówionej usługi. Wszelkie odstępstwa od tej zasady, mogą mieć miejsce wyłącznie za wyraźną pisemną zgodą klienta.
  8. Feng Shui, astrologia, numerologia i inne techniki stosowane przy konsultacjach, które używam, są wiedzą, która ewoluowała na przestrzeni kilku tysięcy lat. Przystosowanie jej w praktyczny sposób do naszych obecnych czasów wiąże się z ciągłymi obserwacjami i rozwojem osobistym, które są na bieżące czynione, aby stosowana w konsultacjach wiedza, była jak najbardziej skuteczna, jednak nie mogę gwarantować absolutnej efektywności w każdym przypadku. Zastosowanie oferowanych rad czy informacji, jest czynione przez klienta wyłącznie na jego odpowiedzialność.

Data publikacji regulaminu: marzec 2024 r.

WZÓR PRZYKŁADOWEGO FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

………………………………. (miejscowość), dnia ………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

(imie, nazwisko, adres użytkownika, adres e-mail)

Dane Sklepu

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

Data odbioru (przedmiotu zamówienia)/złożenia zamówienia…………………………………………………………….

Numer zamówienia…………………………………………………………………………………………………………….

……………………………

podpis składającego oświadczenie 

(tylko jeśli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

WZÓR PRZYKŁADOWEGO FORMULARZA REKLAMACJI

………………………………. (miejscowość), dnia ………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

(imie, nazwisko, adres użytkownika, adres e-mail)

Dane Sklepu

………………………………………………

………………………………………………

………………………………………………

REKLAMACJA PRODUKTU 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …………………..… produkt jest niezgodny z umową. Niezgodność stwierdzona w dniu ………………………………….. polega na………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………… 

Produkt którego dotyczy reklamacja ………………………………………………………………………………………..

Numer zamówienia…………………………………………………………………………………………………………….

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • wymiany towaru na nowy* 
  • nieodpłatną naprawę towaru* 
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* 

……………………………

podpis składającego reklamację

(tylko jeśli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

*niepotrzebne skreślić